Visita dels estudiants de 1r de Batxillerat a l’Arxiu Municipal i a la Biblioteca Municipal de Gelida

Per quart any consecutiu els alumnes 1er de batxillerat de l’Institut Gelida varen visitar el Servei d’Arxiu Municipal i la Biblioteca Jaume Vila i Pascual, amb  l’objectiu de potenciar els treballs de recerca sobre el patrimoni local que hauran de fer els alumnes el proper curs, donant a conèixer les possibilitats de recerca que tenen aquests dos equipaments.

L’Ajuntament de Gelida i la Biblioteca Jaume Vila i Pascual estimulen els treballs sobre aquesta temàtica amb el premi Trec Gelida al millor treball de recerca de 2on de batxillerat. Aquest premi està dotat econòmicament amb 400 €.

La responsable del Servei d’Arxiu Municipal va explicar als 25 alumnes assistents quines tasques es realitzen en aquest servei i es varen mostrar alguns documents i les instal·lacions.

Posteriorment es va visitar la Biblioteca on també es presenten els recursos disponibles per a la recerca d’informació i es varen mostrar alguns dels llibres més representatius de la Col·lecció Local per poder fer els treballs de recerca.