L'arxiu municipal de Vallromanes rep una nova donació

Els fons de l’arxiu municipal de Vallromanes s’incrementen gràcies a la donació que, aquest passat dilluns 5 d’octubre, ha fet l’Associació d’Amics de la Fotografia de Vallromanes.

La donació consisteix en més de 500 fotografies que han participat en el concurs anual de fotografia que dita Associació organitza coincidint amb la Festa Major. Les fotografies estan datades entre 1996 i 2019 i la temàtica gira, bàsicament, al voltant de l’arquitectura i el paisatge de Vallromanes. Durant els propers mesos es duran a terme els treballs tècnics d’instal·lació i documentació del fons en col·laboració amb el president de la entitat.

L’arxiu municipal de Vallromanes forma part del Programa de Manteniment de la Xarxa d’Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona des de l’any 2007 i rep el suport tècnic d’un arxiver itinerant.