Actualització dels instruments de descripció de l’Arxiu Municipal de Santa Maria de Palautordera.

A partir d’avui, ja són accessibles a la xarxa les actualitzacions dels instruments de descripció de l’Arxiu Municipal de Santa Maria de Palautordera que forma part del programa de manteniment de la Xarxa d'Arxius Municipals (XAM) de l'Oficina de Patrimoni Cultural (OPC) de la Diputació de Barcelona.

Aquests canvis han consistit en la publicació dels instruments de descripció del Jutjat de Pau de Santa Maria de Palautordera, l’Hemeroteca auxiliar de l’Arxiu Municipal i de la Col·lecció de Cartells del Sr. Garriga.

Disposar dels instruments de descripció és imprescindible per conèixer el contingut dels fons i d'aquesta manera poder-hi accedir i consultar-los. Pel fons del Jutjat de Pau s’han elaborat el quadre de classificació i l’inventari de fons. Per la Col·lecció de Cartells del Sr. Garriga s’han confeccionat el quadre d’organització temàtica de la col·lecció i l’inventari. I finalment, per l’Hemeroteca auxiliar només ha calgut fer l’inventari de revistes.

Per més informació podeu consultar Arxiu Municipal de Santa Maria de Palautordera.