L'Arxiu Municipal de Montmajor rep la donació del fons del Club Esportiu Montmajor

L'Arxiu Municipal de Montmajor ha rebut la donació del fons del Club Esportiu Montmajor, una entitat que no només ha potenciat la pràctica de l'esport al municipi, sinó que també s'ha implicat i potenciat activitats socials i de caire cultural.

La donació, d’un alt valor cultural per al municipi de Montmajor, ha estat realitzada per aquesta entitat que, conjuntament amb l'Ajuntament i l'Associació de Comerciants, cada any, d'ençà del 1981, organitza el sorteig del cèlebre Rebost de Montmajor, un monumental rebost de productes, compost d'articles de tota mena, on s'hi pot trobar des de 50 llonganisses a un palet de totxos, passant per una capsa d'aspirines, un porc, 5 pollastre, 30 dotzenes d'ous, un feix de llenya... i així fins a més de 250 productes.

Aquest fons inclou, entre altres, documentació de gestió, correspondència, llibres comptables, factures, programes d’activitats culturals, obres de teatre, documentació referida al Rebost de Montmajor, etc. entre els anys 1981 i 2020.

Amb la donació d'aquest fons, l'Arxiu Municipal de Montmajor pretén recuperar i conservar el patrimoni documental del municipi a través de les donacions de fons que puguin fer persones particulars i entitats de la vila o vinculades a ella.

L'Arxiu Municipal de Montmajor forma part del Programa de Manteniment de la Xarxa d'Arxius Municipals de l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona des de l'any 2004.