El nou web de l'Arxiu Municipal de Parets del Vallès

Bona tarda!

Us presentem el nou web de l'Arxiu Municipal de Parets del Vallès, http://www.parets.cat/per-temes/arxiu-municipal. A banda de la informació que habitualment cerquem en aquesta mena de portals (serveis, contacte, consultes, informació arxivística o enllaços), la nostra pàgina incorpora la secció "L'Aparador de l'Arxiu", amb el recull de documents que hem anat publicant des de l'any 2005 en el butlletí municipal Parets al dia, i els articles que els comenten. I, com a novetat, hem iniciat la secció "Publicacions vives", un espai perquè els autors o els lectors facin noves aportacions a les publicacions locals, sobretot aquelles que han estat creades a partir de documents dels nostres fons.

Esperem que el nou web sigui útil a tothom que el visiti. Us animem a fer-ho!

Taulé Tello, Albert

Enhorabona. És molt completa.

Membre inactiu

He fet una ullada i totalment d'acord. M'ha agradat molt la idea de les publicacions vives, i quina feinada heu tingut amb l'aparador de l'Arxiu! Felicitats per la web.