VISITA DELS ESTUDIANTS DE 1er DE BATXILLERAT A L’ARXIU i A LA BIBLIOTECA MUNICIPAL DE GELIDA

Per tercer any consecutiu els alumnes 1er de batxillerat de l’Institut Gelida varen visitar el Servei d’Arxiu Municipal. La visita es realitza conjuntament amb la Biblioteca Jaume Vila i Pascual, i té per objectiu potenciar els treballs de recerca sobre el patrimoni local que hauran de fer els alumnes el proper curs, donant a conèixer les possibilitats de recerca que tenen aquests dos equipaments.

L’ajuntament de Gelida i la Biblioteca Jaume Vila i Pascual estimulen els treballs sobre aquesta temàtica amb el premi Trec Gelida al millor treball de recerca de 2on de batxillerat. Aquest premi està dotat econòmicament amb 400 € i es publica i es difon a través dels mitjans que es considerin oportuns.

Els responsables del Servei d’Arxiu Municipal varen explicar als 18 alumnes assistents quines tasques es realitzen al Servei d’arxiu i els varen mostrar la documentació i les instal·lacions. Posteriorment es va visitar la Biblioteca on també es varen mostrar alguns dels llibres més representatius de la Col·lecció Local per poder fer els treballs de recerca.