Presentació a la Xarxa de l'Arxiu Històric Municipal de Mollet del Vallès

L'Arxiu Històric Municipal de Mollet del Vallès ha renovat i ampliat el seu espai dins del web municipal, amb l'objectiu principal de difondre el servei, així com facilitar-ne l'accés i contribuir a la transparència informativa de la corporació. Com a novetat destacable, es publica un vídeo de presentació Un passeig per l'Arxiu Municipal de Mollet del Vallès, queexplica de forma senzilla i breu quin és el circuit bàsic de l'arxiu tot seguint el fil argumental del cicle de vida dels documents.

L'espai web s'ha estructurat en quatre apartats que inclouen el quadre de fons, l'enllaç a la petició electrònica de consultes, l'accés a les actes del Ple i Els petits tresors de l'Arxiu, on s'aniran mostrant documents d'interès. Actualment els tresors que es poden veure són les exposicions fotogràfiques El tèxtil a Mollet i L'aigua a Mollet, que són els temes de les darreres Jornades del Centre d'Estudis Molletans.

Aquest projecte s'ha dut a terme en el marc del Catàleg de recursos de la Diputació de Barcelona. Us convidem a veure'l a:

Munuera Bermejo, Jaume

Dolors, felicitats per l'apartat web de l'Arxiu, sempre és una bona notícia que un ajuntament destini recursos i doni visibilitat web a un arxiu municipal. Dir-te que no m'ha funcionat l'enllaç a la "Consulta de documents": surt que el portal de tràmits no està disponible. Entrant manualment a la seu electrònica sí que he pogut accedir al tràmit, que porta a una sol·licitud genèrica.

Gonzalez Reche, Dolors

Moltes gràcies, Jaume, pel teu comentari. Revisarem aquest enllaç.

Dolors