Montornès del Vallès retorna documentació a Vallromanes

El passat dia 9 d’octubre va tenir lloc l’acte de retorn de documentació històrica pertanyent al municipi de Vallromanes custodiada a l’arxiu municipal de Montornès del Vallès.

Entre 1940 i 1980, Montornès del Vallès i Vallromanes van compatir secretariat, i documentació de Vallromanes va quedar al despatx del secretari. Aquest any 2019, l’arxiu municipal de Montornès ha culminat el procés de revisió del catàleg del fons municipal dels expedients anteriors a 1990. Aquestes tasques han permès detectar documentació del fons municipal de Vallromanes. En total, es tracta de 0,20 ml de documentació datada entre 1940 i 1978 i que inclou documentació tan interessant com l’expedient d’urbanització de la Plaça de l’Església (1967-1973) o un padró de 1950.

En els propers dies aquesta documentació serà inclosa a l’inventari-catàleg de l’arxiu municipal de Vallromanes. L'arxiu municipal de Vallromanes forma part del Programa de Manteniment de la Xarxa d'Arxius Municipals de Diputació de Barcelona des de l'any 2007 i rep el suport regular d'un arxiver itinerant.