Podem trobar bellesa en una factura?

Aquest és un repte que pots resoldre visitant l’exposició virtual “Factures amb estil”.

Us proposem que gaudiu visualment de l’encant i la bellesa que traspuen unes senzilles factures en contrapunt a l’actual factura electrònica. Volem donar protagonisme als valors estètics d’uns documents molt usuals tot destacant-ne les tipografies i els dissenys i alhora apropar-nos a l’activitat econòmica quotidiana dels Ajuntaments.

La mostra té un ventall cronològic ampli que va de l'any 1818 al 1949, i està formada per 164 documents procedents de 54 arxius municipals, tots ells adherits al Programa de Manteniment de la Xarxa d’Arxius Municipals de l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona.

Recuperem aquesta tercera exposició que vam fer des de la XAM i gaudim-ne.