Recordant l’impuls de la Mancomunitat

La Mancomunitat va tenir la voluntat d'atendre a les necessitats de tot el territori, de modernitzar-lo i vertebrar-lo. Si ho vols comprovar et convidem a visitar l’exposició virtual L’obra de la Mancomunitat als municipis. És una mostra de 107 documents referents a les accions realitzades per la Mancomunitat de Catalunya a la província de Barcelona, procedents de 28 arxius municipals adherits al Programa de Manteniment de la Xarxa d’Arxius Municipals de l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona.

Recuperem doncs aquesta exposició que es va fer el 2014, en la commemoració dels 100 anys de l’inici de la Mancomunitat i coneguem  el salt endavant que es va fer en aquests municipis.