El desè objectiu de l’Agenda 2030: Reducció de les desigualtats.

El document escollit pel mes de desembre a la secció de Docs XAM Agenda 2030 està relacionat amb el desè dels objectius: Reducció de les desigualtats. Es tracta del cartell de la xerrada col·loqui Les ONGs vistes des dels ulls de les dones, a càrrec de la periodista i escriptora Ruth Mañero,  que es va celebrar el 5 d’octubre de 2012 i organitzat per l’Associació de Dones de Llinars del Vallès.

Aquest document prové de la donació que va fer l’Associació de Dones de Llinars del seu fons documental a l’Arxiu Municipal de Llinars del Vallès. Les donacions dels documents particulars i entitats dels municipis o vinculades a ell,  com el cas que presentem, fomenten una de les principals tasques dels arxius municipals, recuperar i conservar el patrimoni documental del municipi. Els arxius, també, assessoren a les organitzacions en el tractament dels seus fons documental.

Complementa el cartell, una fotografia de la xerrada col·loqui, la portada del llibre commemoratiu dels 10 anys de l’Associació i una vista del fons donat a l’Arxiu Municipal.

Per veure el document sencer podeu anar a la secció Docs XAM Agenda 2030 a l’ODS Reducció de les desigualtats.