L’Arxiu Municipal de Folgueroles rep la donació del fons de l’associació Amics de Verdaguer

L'Arxiu Municipal de Folgueroles ha rebut per part de la presidenta de l’entitat, Carme Torrents, el fons documental d’Amics de Verdaguer. Es tracta d’una associació de caràcter cultural constituïda l’any 1964 i que té com a objectiu mantenir viva la figura i obra del poeta nascut a Folgueroles.

El fons d’Amics de Verdaguer consta de diverses carpetes i una base de dades i ocupa un total de 15 capses, amb documentació que va de 1874 a 2010. Aproximadament 1,80 ml. La documentació ja ha entrat a l’Arxiu Municipal inventariada ja que es va fer una organització documental l’any 2013, i ja està a disposició pública per consultar-la.

L'Arxiu Municipal de Folgueroles forma part del Programa de Manteniment de la Xarxa d'Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona des de l'any 2006.