L'Arxiu Municipal de Vilada rep la donació del fons del Club Tennis Vilada

L'Arxiu Municipal de Vilada ha rebut la donació del fons del Club Tennis Vilada, un club federat nascut l'any 1988, amb 40 socis fundadors, amb l'objectiu principal del foment i la pràctica del tennis entre els seus associats, però també amb la idea de potenciar altres activitats esportives, recreatives i culturals al municipi.

El fons del Club Tennis Vilada consta de diversos arxivadors i carpetes amb documentació compresa entre els anys 1988 i 2016. Inclou documentació de gestió i administració, documentació de caràcter comptable (factures, llibres comptables...), correspondència...

Amb la donació d'aquest fons, l'Arxiu Municipal de Vilada pretén recuperar i conservar el patrimoni documental del municipi a través de les donacions de fons que puguin fer persones particulars i entitats de la vila o vinculades a ella.

L'Arxiu Municipal de Vilada forma part del Programa de Manteniment de la Xarxa d'Arxius Municipals de l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona des de l'any 2012.