Actualitzem la publicació sobre els Formularis i contractes per a ús de l’arxiu municipal
Ja es pot consultar la publicació sobre els Formularis i contractes per a ús de l’arxiu municipal, que hem actualitzat respecte a la que vam publicar l’any 2011, tenint en compte els canvis normatius que s’han anant succeint al llarg d’aquesta anys.
Es tracta de models específics per a les funcions i activitats dels arxius, a utilitzar en la formalització d’ingressos de fons o col·leccions (ingressos extraordinaris), de la consulta de documents amb finalitat de recerca i per altres actuacions puntuals. Són models de formularis, informes i contractes a adaptar, tant en aspectes formals com de contingut, al criteri de cada ens local.
Consta de 7 apartats que inclouen fins a 23 formularis que disposen d’una presentació i que es poden descarregar:
I - Donació de documents
1- Proposta de donació de documents
2 - Informe sobre proposta de donació de documents
3 - Contracte de donació de documents
4 - Donació de documents (model simple)
II - Cessió de documents en comodat
5 - Proposta de cessió de documents en comodat
6 - Informe sobre proposta de cessió de documents en comodat
7 - Contracte de cessió de documents en comodat
8 - Devolució de documents cedits en comodat
III - Donació d’imatges
9 - Proposta de donació d’imatges
10 - Informe sobre proposta de donació d’imatges
11 – Contracte de donació d’imatges
12 - Donació d’imatges (model simple)
IV - Cessió d’imatges en comodat
13 - Proposta de cessió d’imatges en comodat
14 - Informe sobre proposta de cessió d’imatges en comodat
15 - Contracte de cessió d’imatges en comodat
16 - Devolució d’imatges cedides en comodat
V - Compra de documents
17 - Informe sobre adquisició de documents
18 - Contracte de compravenda de documents
VI - Consulta
19 - Sol·licitud de consulta de documents amb finalitat de recerca
20 - Autorització de consulta de documents amb finalitat de recerca
VII - Actuacions puntuals
21 - Cessió de documents per a digitalitzar i després retornar
22 - Sortida de documents per a digitalitzar / restaurar
23 - Cessió de documents per a exposició
El destinatari d’aquesta publicació són els arxivers i arxiveres municipals d’acord amb els departaments de secretària i serveis jurídics dels ens locals.
L’autoria d’aquesta publicació ha anat a càrrec d’en Josep Matas Balaguer de l’Assessoria jurídica Legalment, amb la coordinació de l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona.
L’adreça de la publicació és la següent: https://www.diba.cat/web/opc/formularis-i-contractes-per-a-us-de-l-arxiu-municipal
Esperem que us sigui útil.
Oficina de Patrimoni Cultural