Ja són consultables les actes del ple municipal de 78 municipis de la Xarxa d’Arxius Municipals

L’Oficina de Patrimoni Cultural  de la Diputació de Barcelona posa a l’abast de tothom les actes del ple municipal de 78 nous municipis del Programa de Manteniment de la Xarxa d’Arxius Municipals.

El web Arxius Municipals Digitals (AMD) té l’objectiu de facilitar l’accés i la difusió de les actes i documents d’òrgans col·legiats que es conserven als arxius municipals.

Aquesta vegada posem a disposició de la ciutadania les actes de 78 municipis amb més de 560.000 pàgines digitalitzades, que es tradueixen en 245.600 actes i més de 700 Gb.

Actualment, el web de l’AMD disposa de 103 municipis i més de 261.000 actes públiques que van des de l’any 1644 fins el 1968, que representen un terç dels municipis de la demarcació de Barcelona.

Oficina de Patrimoni Cultural

Etiquetes: