Actualització dels instruments de descripció de l’Arxiu Municipal de Sant Esteve de Palautordera.

A partir d’avui, ja són accessibles a la xarxa les actualitzacions dels instruments de descripció de l’Arxiu Municipal de Sant Esteve de Palautordera que forma part del programa de manteniment de la Xarxa d'Arxius Municipals (XAM) de l'Oficina de Patrimoni Cultural (OPC) de la Diputació de Barcelona.

Aquesta actualització ha consistit en l’adopció del Model del Quadre de Classificació d’Ajuntament i de Consell Comarcals i els canvi que ha comportat a l’inventari del fons. Al mateix temps s’han publicat els instruments de descripció del fons de la Germandat de Sant Roc i de la Col·lecció legislativa de l’ajuntament.

Disposar dels instruments de descripció és imprescindible per conèixer el contingut dels fons i d'aquesta manera poder-hi accedir i consultar-los. Per més informació podeu consultar Arxiu Municipal de Sant Esteve de Palautordera.