5 idees de capçalera del teu arxiver o arxivera itinerant per fer bons expedients

Dins del marc del projecte SeTDIBA, en el qual col·laborem els arxivers itinerants del programa de manteniment de la Diputació de Barcelona, hem elaborat una infografia divulgativa dels conceptes bàsics de gestió documental pels ajuntaments que participen en aquest projecte.

SeTDIBA és un projecte per la modernització i la transformació digital dels ens locals a través de la implantació de metodologies organitzatives i de plataformes de tramitació electrònica. Fins ara s’ha implantat en ajuntaments de municipis de fins a 5.000 habitants. En molts d’aquests ajuntaments hi coincidim els arxivers itinerants i col·laborem en els aspectes relatius a la gestió documental. La infografia que aquí presentem és un material didàctic i divulgatiu que pretén ser un recordatori, visualment atractiu, dels cinc aspectes bàsics que cal tenir en compte per la creació d’expedients i documents en la metodologia SeTDIBA.

L’adjuntem en aquesta notícia per si és del vostre interès i us el voleu descarregar.