Arxiu Municipal de Fogars de Montclús
El Servei d’Arxiu Municipal de Fogars de Montclús és el servei de l'ajuntament destinat a l’organització, classificació, conservació i difusió del patrimoni documental local. El servei gestiona els documents que provenen de les oficines municipals i són d’utilitat per a l’administració municipal, garanteix els drets dels ciutadans, preserva els documents de conservació permanent, i fons i col·leccions de particulars, entitats i organismes vinculats al municipi de Fogars de Montclús. L'Arxiu Municipal de Fogars de Montclús forma part de la Xarxa d’Arxius Municipals (XAM) de la Diputació de Barcelona des de l’any 2004.
Serveis
Els serveis que ofereix són:
· Consulta de fons
· Reprografia
· Assessorament a arxius d'entitats i associacions
· Suport a la investigació
Horaris de consulta
Horaris de consulta: De dilluns a divendres de 9 a 14 h.
Consultes i informació: 938 475 104 o fogarsm@diba.cat
Fons documentals
L’arxiu municipal de Fogars de Montclús conté bona part dels fons que integren el patrimoni documental del municipi. La part més important és la dels fons generats per les diferents administracions municipals al llarg de la història, però també aplega fons d’institucions, fons d'entitats i fons personals, i recull els testimonis documentals que els ciutadans i les entitats locals hi vulguin dipositar.
El quadre de fons aplega la informació bàsica del conjunt de fons i col·leccions del Arxiu Municipal de Fogars de Montclús
Fons de l'Administració Local
101 Ajuntament de Fogars de Montclús
Fons públics no municipals
201 Jutjat de Pau de Fogars de Monclús (1870-2000), (3.75 m.)