Fotografies conservades a l'Arxiu Municipal de Granollers a l'abast de tothom al nou portal de l'Arxiu Fotogràfic

A partir d'ara, una nova finestra oberta al món mostra imatges històriques de la capital del Vallès Oriental. Es tracta del portal de l'Arxiu Fotogràfic de l'Arxiu Municipal de Granollers (AMGr), presentat aquest dijous, 11 de juny. Ha estat l'acte final de la programació de l'AMGr amb motiu del Dia Internacional dels Arxius. Aquest any, coincidint amb la celebració del desè aniversari de l'Arxiu Municipal de Granollers a l'actual emplaçament (c. de Sant Josep, 7).

Amigó i Barbeta, Jordi

Una feina, la del reconeixement, que sovint s'oblida. Retornar el nostre agraÏment a la ciutadania que fa confiança en els nostres serveis d'arxiu es vital pel bon funcionament. Un exemple a seguir.