Reunió de la Central de Serveis Tècnics de la Xarxa d’Arxius de Barcelona

El proper dia 14 de desembre tindrà lloc la reunió  ordinària de la Central de Serveis Tècnics de la Xarxa d’Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona.

L’ordre del dia de la reunió serà, en primer lloc, el seguiment de les actuacions dels programes de la Central de Serveis Tècnics i la presentació de les principals línies del programa per l’any 2017. Seguidament, a les 12:30 h., es presentarà el gestor d’imatges IMAGINA per als arxius que formen part de la Xarxa d’Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona., que serà una eina indispensable per difondre el patrimoni fotogràfics que es conserva als arxius municipals de la Xarxa.

La reunió es celebrarà a les 9:30h a  l’Auditori del  Pati Manning de la Diputació de Barcelona, carrer Montealegre 7.

Temes:
Exposicions