L’Arxiu Municipal de Navàs rep una donació de recordatoris

L'Arxiu Municipal de Navàs, que forma part del Programa de Manteniment de la Xarxa d’Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona des de l’any 2007, ha rebut, de mans d'una família del municipi que prefereix restar en l'anonimat, la donació d’una col·lecció de recordatoris.

Aquesta col·lecció, d'uns 250-300 recordatoris, inclou recordatoris dels enterraments celebrats a Navàs entre la dècada de 1940 i fins a l'actualitat. A banda de l'interès que aquests recordatoris tenen pel municipi, per la informació que aporten, en tenen a nivell estilístic i artístic, ja que mostren l'evolució de modes i dissenys d'aquests documents durant gairebé vuit dècades.

Aquesta donació ve a sumar-se a les que l’Arxiu Municipal de Navàs ha rebut els darrers anys, entre les quals destaquen les dels fons documentals de Jaume Soler i Daniel i Anna Soler i Daniel, dos destacats mestres del municipi durant l'època republicana.

Amb aquest acte, l’Arxiu Municipal vol continuar la recuperació i la conservació del patrimoni documental del municipi a través de les donacions de fons que puguin fer els particulars, les entitats i les associacions de Navàs.