Actualització de la Guia de Recursos Digitals de la Central de Serveis Tècnics (GRDCST)

Com us informàvem la setmana passada, us adjuntem la darrera versió de la GRDCST actualitzada. Des de la seva presentació, el juliol de l’any passat, les aportacions arribades des dels arxius municipals han suposat l’actualització dels recursos digitals dels municipis de Badalona, Calella, Granollers, El Masnou, Sant Pere de Ribes i Viladecans. Com a principal novetat, s’ha incrementat el nombre de registres de 592 a 651 recursos i s’ha ampliat el nombre de les tipologies amb acrònims per consignar les Actes del Ple digitalitzades i els Quadres de Tipologies Documentals.

Aquesta GRDCST està concebuda com una eina col·laborativa. Per mantenir una vigència el més actualitzada possible estarà en constant revisió per l’equip d’arxivers itinerants de la XAM. Els arxius municipals podeu enviar-nos en tot moment les vostres novetats, suggeriments o esmenes a l’adreça o.patrimonic@diba.cat, que s’aniran incloent en les actualitzacions trimestrals de l’eina. La següent està prevista pel proper mes de juny.