Inscripcions al Curs de gestió documental i arxius municipals

El proper dimecres 28 d'abril s'acaba el termini d'inscripció del Curs de Gestió documental i arxius municipals. El curs, que els tècnics de  l'Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona porten impartint des de l'any 2018, es farà de manera telemàtica amb sessions de dues hores els dies 3, 5, 10 i 12 de maig.

Aquesta acció formativa està adreçat al personal administratiu dels  ajuntaments de la demarcació de Barcelona i tractarà els aspectes bàsics de l'arxivística i de la gestió documental. També es tractarà  la repercussió d'aplicar aquests conceptes en les tasques diàries dels treballadors dels ajuntaments. S'introdueixen temes  com l'accés i l'avaluació documental i s’aprofundeix en aspectes com el  quadre de classificació, eina bàsica sobre la qual pivota la resta de la gestió documental i que, en els últims anys, ha deixat de ser una eina utilitzada només pels arxivers, per convertir-se en una peça clau de  l'administració electrònica.