Curs de gestió documental pels ajuntaments de SeTDIBA

Els propers dies 20 i 27 d'abril, arxivers itinerants de l'Oficina de Patrimoni Cultural impartiran un curs sobre gestió documental adaptada a la metodologia SeTDIBA al personal dels ajuntaments que estan adherits a aquesta metodologia. Aquesta acció formativa s'emmarca en la col·laboració entre el Gabinet d'Innovació Digital i l'Oficina de Patrimoni Cultural per a la implantació de la metodologia SeTDIBA.

L'objectiu  d'aquestes dues sessions virtuals és repassar  els conceptes com el quadre de classificació, les tipologies documentals i  la descripció d'expedients i de documents. També , es resoldran els dubtes  més freqüents  que es troben els usuaris a través del plantejament de problemes reals que han anat sorgint durant els anys d'implantació de la metodologia.