L’Arxiu Municipal de Castellar del Riu rep una donació de fotografies relacionades amb la colla gegantera d'Espinalbet

L'Arxiu Municipal de Castellar del Riu, que forma part del Programa de Manteniment de la Xarxa d’Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona des de l’any 2005, ha rebut, per part de Josep Canudas i Villegas, una donació d’imatges relacionades amb la colla gegantera d'Espinalbet.

La documentació inclou un total de 1.946 imatges realitzades pel propi donant on es reflecteixen les principals activitats dutes a terme per la colla gegantera entre les dècades de 1990 i 2000. Les imatges es troben recollides en un total de 12 àlbums i inclouen fotografies de la participació de la colla en trobades geganteres, intercanvis, actes festius del municipi i esdeveniments de caire social dels membres de la colla. La donació també inclou un quadre amb dues camisetes commemoratives.

Amb aquest acte, l’Arxiu Municipal vol continuar la recuperació i la conservació del patrimoni documental del municipi a través de les donacions de fons que puguin fer els particulars, les entitats i les associacions de Castellar del Riu.