Fons Colla Gegantera de Prats de Lluçanès

2.1. Nom del productor

Colla Gegantera de Prats de Lluçanès

2.2. Història del productor

La Colla Gegantera de Prats de Lluçanès es funda l'any 1996 i continua activa (2014)

2.3. Història arxivística

El fons de la Colla Gegantera ha estat conservat per la institució fins a l'actualitat. De fet, part del fons encara el conserva la instituciío. El fet d'haver de gestionar el fons, especialment les imatges digitals, fa que part d'aquest ingressi al Servei d'Arxiu Municipal de Prats de Lluçanès, per tal d'adequar-lo i posar-lo a disposició pública.

2.4. Dades d'ingrés

El fons va ingressar el 28 de gener de 2010, segons conveni signat entre l'Ajuntament de Prats de Lluçanès i la Colla Gegantera.

3- ÀREA DE CONTINGUT I ESTRUCTURA

3.1. Abast i contingut

El fons conté documents en paper i en suport digital relatius a l'administració i organització de trobades geganteres i activitats de l'entitat.

3.2. Avaluació, tria i eliminació

La documentació és de conservació permanent.

3.3. Increments

Pot seguir ingressant la documentació que conserva l'entitat.

3.4. Sistema d'organització

Segons quadre de classificació elaborat pel Servei d'Arxius Municipal de Prats de Lluçanès.

4- ÀREA DE CONDICIONS D'ACCÉS i ÚS

4.1. Condicions d'accés

La documentació és de lliure accés seguint els procediments organitzativament establerts.

4.2. Condicions de reproducció

La documentació és reproduïble sempre i quan el seu estat de conservació així ho permeti, i segons els procediments organitzativament establerts. No és poden reproduir les sèries que contenen dades considerades sensibles d'especial protecció segons la legislació vigent

4.5. Instruments de descripció

Per al fons transferit a l’arxiu i automatitzat amb el programa GIAM:

5- DOCUMENTACIÓ RELACIONADA

5.1. Documentació relacionada

Hi ha documentació relacionada amb els Gegants a l'Arxiu Municipal de Prats de Lluçanès.

6- ÀREA DE NOTES

6.1. Notes

7- ÀREA DE CONTROL DE LA DESCRIPCIÓ

7.1. Autoria i dates

Autoria: Jordi Vilamala Salvans

7.1.2. Data de descripció

Data última revisió: 2015/04/28

7.3.1. Regles i convencions

Norma de Descripció Arxivística de Catalunya (NODAC). Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura. Subdirecció General d’Arxiu i Associació d’Arxivers de Catalunya, Barcelona;  2006.