Marganell i la Palma de Cervelló s'incorporen a la Xarxa d'Arxius Municipals

Els Ajuntaments de Marganell i la Palma de Cervelló s'adhereixen al Programa de Manteniment de la Xarxa d'Arxius Municipals. Un cop organitzats els seus arxius municipals per la mateixa Oficina de Patrimoni Cultural, l'objectiu principal és la implantació progressiva d'un sistema de gestió documental únic de la mateixa manera que es fa en la resta d'arxius municipals adherits. Així es garanteix la gestió interna de l'administració municipal i l'accés extern als interessats, investigadors i ciutadans en general.

La Xarxa d'Arxius Municipals ja suma 223 arxius, en total. El Programa de Manteniment, format per 141 arxius, assumits per l'equip de 8 arxivers itinerants i la Central de Serveis Tècnics, integrada per 82 arxius.