El programa d'arxius de la Xarxa d'Arxius Municipals i l'e-administració

El 28 de juny es va fer la primera reunió d'arxivers usuaris del GD_Grupo Meana de la Xarxa d'Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona.

L’objectiu del grup és crear un espai de trobada, d’anàlisi i de discussió positiva per aquells arxius que tenen alguna de les solucions del Grupo Meana (AUPAC o OpenCertiac) i que estan implicats en la definició dels criteris de gestió documental dins de l’eina. En segon terme, es pretén que com a grup puguem elaborar propostes de millora de l’eina en relació a la gestió documental, en tot el seu cicle de vida, que es traslladin a l’empresa per tal que les pugui valorar i calendaritzar en noves versions. Creiem que la força del treball en grup, ha de ser positiva tant pel mateix grup com per l’empresa, millorant el producte actual i adaptant-lo a la normativa i pràctica dels arxius.

A aquesta primera reunió hi van assistir els reponsables d'arxiu de Bigues i Riells, Caldes de Montbui, La Garriga, Manlleu, El Prat de Llobregat, Sant Cugat del Vallès, Tona i Vic.

La segona reunió es farà el dia 17 de juliol i és oberta a qui li pugui interessar.