Sant Mateu de Bages finalitza l'actualització de l'arxiu municipal

L’Arxiu Municipal de Sant Mateu de Bages ha finalitzat els treballs d’actualització gràcies al conveni entre l’Ajuntament i la Diputació de Barcelona. La intervenció arxivística s’inclou dins el programa de suport al patrimoni documental municipal que desenvolupa la Diputació de Barcelona a través de l’Oficina de Patrimoni Cultural.

La Diputació de Barcelona va dur a terme la primera organització de l’arxiu municipal durant l’any 2002. Els actuals treballs d’actualització s’han desenvolupat durant el mesos de juny i juliol de 2017 i han consistit en el tractament de la documentació municipal generada entre els anys 2002 i 2016.

Amb aquesta intervenció, l’arxiu municipal de Sant Mateu de Bages compta amb 736 unitats d’instal·lació i 1.348 registres a l’inventari. Actualment ja es troba en procés d’adhesió al programa de Manteniment de la Xarxa d’Arxius Municipals.