L’Arxiu Municipal de Sant Cugat obre la classificació dels seus fons documentals a la participació ciutadana

Us anunciem que ahir va sortir publicada a la web municipal, finalment, el projecte d'obertura dels fons documentals a la ciutadania.

Aquest projecte pretén obrir els fons que custodia l'arxiu a la col·laboració d'aquelles persones que puguin estar interessades en realitzar tractament de fons. Tot això sempre guiat i coordinat pel personal de l'arxiu municipal i amb l'interès d'acostar el patrimoni documental a la ciutadania i alhora aprofitar-ne els seus coneixements com a complement a les tasques d'arxiu que ja es realitzen.

L'anunci complet a: http://goo.gl/nDZw1

Giménez Martín, Francesc

Bon dia,

Us informem que hem tingut un gran èxit de convocatoria en aquest nou projecte. Finalment, a dia d'avui, hem rebut ja 15 sol·licituds de voluntariat, veient-nos obligats a crear una llista d'espera per a participar en els propers mesos.

El dilluns 15 d'abril comença l'experiència amb els 6 primers voluntaris. Esperem que ens serveixi a tots per aprendre uns dels altres i ajudar a difondre el patrimoni municipal de la ciutat entre aquells de qui és realment propietat.

Salutacions,

de Juan Escuder, Màrius

Francesc, et felicito per la iniciativa. Desitjo que sigui plenament exitosa.

Giménez Martín, Francesc

Moltes gràcies Màrius! Així esperem! :)