Nous instruments de descripció disponibles a l'Arxiu Municipal de Gelida

A partir d’avui, ja són accessibles a la xarxa els instruments de descripció de cinc fons i col·leccions de l’Arxiu Municipal Gelida. Aquests es troben a la Comunitat Virtual de la Xarxa d'Arxius Municipals (XAM) de l'Oficina de Patrimoni Cultural (OPC) de la Diputació de Barcelona.
S'han incorporat els instruments de descripció de tres nous fons: Funicular de Gelida SA., Armand Mas Tulla i la Serralleria Almirall. Tres importants fons de gran interès pel municipi ja que es tracten de fons força complets, cada un d'ells té un volum superior a 1.5 metres de documents, i que tenen un període cronològic molt ampli, de més de 50 cada un. Així doncs, aquests tres fons permeten ampliar la informació sobre el municipi que hi ha a l'Arxiu Municipal.
També s'han elaborat els instruments de descripció de dues col·leccions: Col·lecció Gelida i Biblioteca auxiliar i hemeroteca, que ha permès posar ordre a la documentació esparsa que hi ha a l'arxiu i que no forma part de cap fons documental.
Disposar dels instruments de descripció és imprescindible per  conèixer el contingut dels fons i d'aquesta manera poder-hi accedir i  consultar-los. Per més informació podeu consultar a la  següent pàgina de la Comunitat Virtual Arxiu Municipal de Gelida. Aquest arxiu forma part del programa de manteniment de la Xarxa d'Arxius Municipals (XAM) de l'any 2005.