L’ARXIU MUNICIPAL DE MONTMELÓ REP 40 FOTOGRAFIES I 20 DOCUMENTS DURANT L’ANY 2021

Gràcies a les donacions de particulars, l’Arxiu Municipal de Montmeló ha incorporat al seu fons municipal unes quaranta fotografies i 20 documents, durant l’any 2021. Les fotografies són en suport paper, en blanc i negre i en color, i daten des dels anys 30 fins als 90. Pel que respecte als documents, la majoria són números de butlletins i publicacions locals que van des de 1945 fins a 2013, com ara El Mirall i el Crónica de Montmeló i la Revista Portaveu, entre d’altres. També s’ha incorporat el llibre “Consolidant la democràcia després de la dictadura”, de la montmelonina Carme Gambín.

Les donacions han estat realitzades per les veïnes de Montmeló Paquita Planas, Carme Gambín i Carme Manuel a qui l’Arxiu Municipal vol donar les gràcies públicament. Aquestes aportacions són molt valuoses, ja que contribueixen a enriquir el patrimoni documental del municipi pel qual animem qualsevol persona, empresa o entitat a fer arribar documentació local perquè pugui ser custodiada al servei d’arxiu de l’Ajuntament de Montmeló.