S’inicia el treball de restauració del Padró de veïns de Gualba de 1871

Aquest padró de veïns es troba afectat per microorganismes que degraden el paper i que si no s’hi actua, podria posar en perill la resta de documentació de l’Arxiu.

Per aquest motiu s’inicien els treballs de conservació-restauració de tractament d’infeccions per microorganismes que, amb caràcter urgent, es consideren necessaris.

Aquesta acció s’emmarca en el Programa de Restauració promogut des del Programa de Manteniment de la Xarxa d’Arxius Municipals que coordina l’Oficina de Patrimoni Cultural de la Diputació de Barcelona. Aquests treballs es portaran a terme al taller de la restauradora Anna Ferran.

La restauració, millorarà l’accés a aquest document, ja que es podrà manipular amb normalitat i alhora el prepara per a facilitar-ne la seva digitalització. D’aquesta manera complim amb els objectius de preservar i difondre el llegat documental que dona identitat al municipi i en manté la seva memòria.