L'Arxiu Municipal de Sant Feliu Sasserra ingressa un llibre d'actes de l'Ateneu Familiar

Els fons de l’arxiu municipal de Sant Feliu Sasserra s’incrementen amb l'ingrés d'un llibre d'actes de l'Ateneu Familiar de la vila que conté les actes d'aquesta institució des de la seva creació, a principis de l'any 1934 fins a l'esclat de la Guerra Civil. L'Ateneu Familiar de Sant Feliu Sasserra ha estat, des de la seva fundació, el principal centre cultural, cívic i recreatiu del municipi. Adherit originàriament a la Lliga Catalana, després d'uns mesos de funcionament l'Ateneu va inaugurar la seva seu social el dia 10 de juny de 1934.

Aquest llibre, que permet de conèixer i recuperar la vida social i cultural del municipi durant el període de la Segona República, ha estat donat a l'Arxiu Municipal per l'actual Junta de l'Ateneu.

Aquesta donació ve a sumar-se a les que l’Arxiu Municipal de Sant Feliu Sasserra ha rebut els darrers anys, entre les quals destaquen les de documentació escolar (1942-1986) i el repartiment cadastral de 1748.

Amb aquest acte, l’Arxiu Municipal vol continuar la recuperació i la conservació del patrimoni documental del municipi a través de les donacions de fons que puguin fer els particulars, les entitats i les associacions de la vila.

L’arxiu municipal de Sant Feliu Sasserra forma part del Programa de Manteniment de la Xarxa d’Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona des de l’any 2007 i rep el suport tècnic d’un arxiver itinerant.