Inauguració de l’Exposició “Gelida: postals de fa 100 anys”

L’Ajuntament de Gelida inaugura l’exposició “Gelida: postals de fa 100 anys” a l’Antic Vestíbul de l’Ajuntament. Es podrà visitar fins el 31 de maig  en horari d’atenció al públic de les oficines municipals. Es poden  concertar  visites pels caps de setmana enviant un correu electrònic a cultura.gelida@diba.cat.

Aquesta mostra ens permet visualitzar el poble tal com era fa un segle a través del recull de 42 postals de diferents racons de Gelida. L’exposició és possible gràcies a la donació de 33 postals que va fer la família Vila-Badia, familiars de cal Ramonet, al novembre de 2014 a l’Arxiu Municipal, i s’ha complementat gràcies a la cessió d’algunes postals de l’arxiu particular del senyor Enric Carafí.

Gràcies a donacions com aquesta, l’Arxiu Municipal, que forma part del Programa de Manteniment de la Xarxa d’Arxius Municipal de la Diputació de Barcelona, recupera i conserva la memòria documental del nostre passat per tal de donar-la a conèixer i facilitar-ne l’estudi.

Les postals que es presenten són dels següents fotògrafs i editors:  Fototípia Thomas (8), Àngel Toldrà Viazo ATV (11), Lucien Roisin Besnard (12), Josep Boixaderes i Ponsa, J.B. (4), J.V. (2), Unión Postal Universal (1), Unión Universal de Correos (2) i Magda G.B (1).