Joves alumnes de Vallbona d'Anoia s'inicien en la recerca històrica.

Els alumnes de 4art. d’ESO de l'institut SES Vallbona d’Anoia, amb l’ajuda de l’Espai Jove de Vallbona, han iniciat el Projecte de servei comunitari Gota a Gota amb una sessió teòrica i pràctica a l’Arxiu Municipal de Vallbona d’Anoia.

El projecte se centra en la recerca històrica sobre els mestres del poble Ana Gavin i Florenci Ollé i permet als joves endinsar-se en el coneixement i la interpretació de les fonts històriques tradicionals i en la recerca de nova informació a través de les font orals.

A més de la consulta de documents de l'arxiu i la bibliografia sobre els mestres, el projecte contempla l'entrevista a persones que aportin informació de primera mà i la recerca de nous documents sobre els dos personatges.