Actualitzem el Repertori de normes legals per als arxius municipals (edició 2020)

Ja teniu a la vostra disposició l’actualització del Repertori de normes legals per als arxius municipals, que vam publicar l’any 2018.

En Josep Matas, el seu autor, ha incorporat la nova normativa sorgida des de l’any 2018 ençà i ha ampliat el Repertori amb un total de 67 fitxes.

Durant aquests dos anys hem anat recollint opinions que han destacat  la utilitat d’aquesta publicació i, ara, us la tornem a oferir actualitzada i amb un format més àgil al nostre web.

Esperem que des de la Xarxa d’Arxius Municipals, amb aquesta eina, seguim facilitant l'accés i el coneixement de la legislació d'arxius i gestió documental.

Oficina de Patrimoni Cultural