Actualitzem el Repertori de normes legals per als arxius municipals (3a edició 2022)

Ja teniu a la vostra disposició l’actualització del Repertori de normes legals per als arxius municipals, que vam publicar l’any 2018 per primera vegada i que vam actualitzar el 2020.

En Josep Matas, el seu autor, ha incorporat la nova normativa sorgida des de l’any 2020 ençà i ha ampliat el Repertori amb un total de 71 fitxes.

Durant aquests dos darrers anys hem anat recollint comentaris i opinions que han destacat  la utilitat d’aquesta publicació i, ara, us la tornem a oferir actualitzada.

Esperem que des de la Xarxa d’Arxius Municipals, amb aquesta eina, seguim facilitant l'accés i el coneixement de la legislació d'arxius i gestió documental.

Oficina de Patrimoni Cultural

Febrer 2022