L'Arxiu Municipal de Súria ja disposa de nou material informàtic i fotogràfic per poder treballar adequadament els seus fons fotogràfics

Amb l’adquisició de nou material informàtic i fotogràfic l’Ajuntament de Súria millora l'equipament de l’Arxiu Municipal.

L'Arxiu Municipal de Súria, que forma part del Programa de Manteniment de la Xarxa d’Arxius Municipals de la Diputació de Barcelona des de l’any 2010, disposa de dos importants fons fotogràfics; el fons Vila-Vers i el fons fotogràfic Juncadella. Entre els dos fons sumen més de 360.000 negatius i prop de 15.000 positius, a més de diapositives, contacte, plaques de vidre... A part d'aquests dos fons privats, l'Arxiu Municipal també custodia fotografies pertanyents al fons municipal.

Per tal de poder tractar aquests fons, l'Ajuntament de Súria ha renovat part de l'equipament informàtic de l'Arxiu amb l'adquisició d'una nova impresora que permet realitzar impressions de gran qualitat en color i blanc i negre i d'un escàner que permet escanejar fotografies, diapositives i tot tipus de negatius, amb els suports complementaris corresponents, fins a 12.800 dpi. L'Arxiu també disposa d'una ampliadora fotogràfica.